Reklamace zboží

Na zboží zakoupené na stránce pelimart.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční doklad.

 

Reklamaci na zboží můžete uplatnit prostřednictvím našeho FORMULÁŘE, který byl součástí Vašeho balíku nebo si jej můžete stáhnout zde. Ve formuláři je třeba uvést:

  1. Důvod reklamace
  2. Detaily produktu, který si přejete reklamovat
  3. Způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
    1. Výměnou zboží za nové zboží
    2. Vrácením peněz

 

Reklamované zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete čisté Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po jejím zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.

 

Reklamace MAPY

Na produkty klasifikovány jako mapy nebo prodejní z kategorie mapy se vztahuje záruční doba 24 měsíců.
Pro uplatnění reklamace na mapy můžete postupovat následovně:

Informujte nás o potřebě uplatnění reklamace prostřednictvím e-mailu na [email protected] Ve zprávě uveďte, jaké zboží reklamujte, popište reklamovanou vadu, případně přiložte fotodokumentaci vady. Do přílohy e-mailu přiložte doklad o koupi zboží - fakturu.

Reklamované zboží spolu s dokladem o koupi, která slouží v tomto případě jako záruční list, doporučujeme zaslat přímo na adresu našeho distributora, díky čemuž se proces reklamace urychlí:
ZaMenej.sk, Dunajská 4, 811 08 Bratislava.

Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.

© 2021 UNITED FASHION GROUP