Jak si vybrat zboží?

Na stránce pelimart.cz můžete vyhledávat obuv, kabelky a jiné doplňky pro jakoukoliv příležitost podle více kritérií. Obuv pro ženy, muže i děti je rozdělena do kategorií podle jejího typu (Lodičky, Baleríny, Tenisky…) nebo podle možnosti její využití (Společenská obuv, Vycházková obuv, Trendová obuv ...). Zvolenou kategorii je možno dále filtrovat podle velikosti, barvy, výšky podpatku, ceny nebo značky.

 Jak vložit zboží do košíku?

Pokud jste našli obuv nebo kabelku, kterou si chcete koupit, stačí vybrat správnou velikost a zboží vložit do tašky. Následně se Vám zobrazí košík i se zbožím, které jste si vybrali. Produkty můžete do Vašeho košíku přidávat nebo mazat, dokud nebudete se svým výběrem spokojeni.

 Jak dokončit objednávku?

K odeslání objednávky je zapotřebí vyplnit kontaktní údaje - jméno, příjmení, telefonický kontakt a dodací adresu. Následně zvolíte způsob dopravy a platby, zaškrtnete souhlas s obchodními podmínkami a stisknete tlačítko Dokončit nákup.
K dokončení nákupu není povinná registrace, avšak registrace na stránce pelimart.cz přináší našim zákazníkům řadu výhod. Registrovaní zákazníci mají například možnost jednoduchého sledování stavu objednávky, mohou si prohlížet historii objednávek nebo při opakovaném nákupu již nemusí vícekrát vyplňovat doručovací údaje, čímž se nákup zjednoduší a urychlí.

 Jak poznám, že jste mou objednávku přijali?

Po přijetí objednávky Vám automaticky zašleme na Vámi uvedenou emailovou adresu potvrzující email ("Potvrzení objednávky číslo #"). Pokud Vám však tento potvrzující e-mail nebyl doručen ani do hlavní pošty ani do spamu, kontaktujte nás, prosím (e-mailem na info@pelimart.cz nebo telefonicky +420 277 278 663 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00).
V případě, že máte vytvořen profil, můžete si realizovanou objednávku zkontrolovat i ve Vašem profilu: Můj účet - Moje objednávky.

 Může být moje objednávka rozdělena? Resp. Co je to rozdělená objednávka?

Za doručení jedné objednávky budete platit vždy pouze jednou, bez ohledu na to, zda bude Vaše objednávka rozdělena (např. z důvodu nepředvídané nedostupnosti zboží, stylu produktů apod..). Zároveň i Vy, jako náš zákazník, máte jedinečnou možnost přeposlat produkty z jedné objednávky na různé dodací adresy.

 Kolik potvrzovacích e-mailů o mé objednávce obdržím?

O přijetí, zpracování a odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat dvěma potvrzujícími e-maily.
1. e-mail „Potvrzení objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručen okamžitě po přijetí objednávky. Je potvrzením, že jsme Vaši objednávku přijali a budeme se jí neprodleně zabývat.
2. e-mail „Faktura pro objednávku číslo #“
  • E-mail o doručení kurýrem, Vám zašleme, jakmile bude zboží expedováno - tedy předáno do rukou kurýrní služby. V příloze e-mailu najdete fakturu za objednané zboží, která bude součástí i Vaší zásilky.
Pokud byla Vaše objednávka rozdělena, budeme Vás informovat zvlášť o každé části objednávky potvrzujícím e-mailem o odeslání zboží. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat:
  • Telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • E-mailem na info@pelimart.cz

 Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Vaši objednávku na pelimart.cz se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Aktuální dostupnost konkrétní obuvi, kabelky nebo doplňků zjistíte při výběru velikosti - systém Vám automaticky vypíše do kolika dnů, resp. hodin budeme Vaše zboží expedovat.
V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám vyexpedujeme až po připsání celkové fakturované částky na jeden z našich účtů.

 Jak stornovat objednávku?

Pokud jste si svůj nákup na pelimart.cz rozmysleli a Vaše objednávka ještě nebyla expedována, můžete stornovat kteroukoliv z položek v objednávce, případně stornovat objednávku celou. O přání stornovat objednávku nás můžete informovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • e-mailem na info@pelimart.cz

 Jaký je přímý kontakt na zákaznické centrum?

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované objednávky na pelimart.cz, případně chcete nahlásit změnu dodací adresy, můžete nás kontaktovat přímo na zákaznickém centru, které je otevřeno každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
  • +420 277 278 663
  • Kontaktovat nás můžete také e-mailem na info@pelimart.cz.

 Jaké jsou výhody registrace?

Na pelimart.cz můžete nakupovat i bez registrace, tím však přijdete o výhody registrovaného člena. Registrace Vám zabere jen pár vteřin a získáte následující výhody:
Sledování stavu objednávky – po zadání objednávky můžete sledovat průběh jejího zpracování také online, přímo ve Vašem profilu. Při každé objednávce se zobrazuje její číslo, stav a všechny objednané položky. Tyto informace jsou užitečné zejména v případě, pokud například omylem vymažete potvrzující emaily o vaší objednávce.
Historie objednávek – ve Vašem profilu se uloží všechny již zrealizované objednávky a můžete se k nim kdykoliv vrátit.
Zjednodušení nákupupři opakovaném nákupu nebudete muset vícekrát vyplňovat dodací údaje, čímž se Váš nákup urychlí. Tyto údaje můžete kdykoliv upravit.
Slevy a novinkyjako registrovaní zákazníci můžete být informováni e-mailem o našich současných i připravovaných cenových akcích. Jako první se dozvíte o nabídce vybraných novinek a výhodných zaváděcích cenách.

 Co mám dělat, když jsem zapomněl své jméno nebo heslo?

Pokud jste zapomněli přístupové údaje k Vašemu profilu, můžete si je obratem vygenerovat pomocí registrované emailové adresy ZDE. Napište Vaši emailovou adresu do políčka a zašleme Vám email s instrukcemi.

 Jaké formy platby akceptujete?

Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby, ať už předem nebo až při převzetí zboží. Bankový převod Po zadání objednávky Vám bude doručen automatický potvrzující e-mail, v němž Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky a je jej zapotřebí uvést při zasílání úhrady.
Peněžní prostředky lze zaslat na:
ČSOB: 248405650/0300

V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky náš účet. Dobírka – v hotovosti kurýrovi Peníze za objednané zboží zaplatíte kurýrovi až při jeho převzetí. Stačí mít připravenou příslušnou částku v hotovosti hned, jak Vám zašleme informativní e-mail o odeslání vaší zásilky. Kurýr Vás navštíví v průběhu následujících dvou pracovních dnů. Dopravci lze platit pouze v hotovosti. Platební karty ani dárkové poukazy či slevové kupóny nepřijímá.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat:
  • Telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • E-mailem na info@pelimart.cz

 Mohu zaplatit kurýrovi i kartou?

Bohužel, kurýrovi lze momentálně platit pouze v hotovosti, platební karty nepřijímá.

 Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?

Při objednávce nad 1000,00 Kč máte od nás dopravu kurýrem zcela ZDARMA.
Při objednávce do 1000,00 Kč je účtováno přepravné ve výši 59,00 Kč.

 Jaké způsoby doručení využíváte?

Kurýrní služba GLS
  • Pro včasné a bezpečné doručení zásilek využíváme služeb kurýrní společnosti GLS
  • O předání zásilky do rukou kurýrní služby GLS Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
  • Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.

 Na jakou adresu můžete zboží doručit?

Jelikož doručujeme kurýrní službou, dokážeme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu - ať již domů, do práce, přítelkyni, kamarádovi. Prostě kamkoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní služba doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.

 Chci změnit dodací adresu objednávky. Co mám dělat?

Pokud si přejete změnit dodací adresu, tuto změnu nám, prosím, neprodleně sdělte:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.

 Moje zásilka byla vyexpedována, no pořád nedorazila - co s tím?

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky kurýrní službě. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na třetí den od odeslání, prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, které prověří, kde se balíček nachází. Můžete nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.

 Co když se mi nepodařilo mou zásilku převzít?

Někdy se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese.
Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se pokusí znovu doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 2krát (dva po sobě jdoucí pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, buď telefonicky, nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu GLS). Na základě tohoto odkazu můžete též kontaktovat přímo kurýrní společnost GLS a dohodnout si náhradní termín na doručení. Pokud byste měli jakékoliv problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží v původním obalu si můžete vyměnit za jiné až do 30 dnů od doručení. Doporučujeme Vám obuv zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevili známky vnějšího nošení.  

Zboží, které si přejete vyměnit, nám zašlete poštou společně s vyplněným Formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:
  • 1. důvod výměny
  • 2. Detaily výrobku, který Vám byl doručen a přejete si jej vyměnit
  • 3. Číslo online rezervace, ve které jste si rezervovali náhradní zboží


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. V případě vzniku nedoplatku, tento uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen. Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.

Máte li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží nám můžete vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od jeho doručení.

Zboží, které si přejete vrátit, nám zašlete poštou společně s vyplněným vratkovým formulářem/ reklamačním formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:

  • 1. důvod vrácení
  • 2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a přejete si jej vrátit
  • 3. Způsob, jakým si přejete vrátit peníze:
    • a. Ve formě dárkového poukazu v hodnotě vráceného zboží
    • b. Bankovním převodem na Vámi uvedené číslo účtu


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Dárkový poukaz nebo peníze Vám zašleme v průměru do 7 pracovních dnů od obdržení zásilky, nejpozději však do 14 pracovních dnů.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

Na zboží zakoupené na stránce pelimart.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční doklad.

Zboží, které si přejete reklamovat, nám zašlete poštou čisté, mechanicky nepoškozené v původním balení spolu s vyplněným vratkovým formulářem/ reklamačním formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:
  • 1. důvod reklamace
  • 2. Detaily produktu, který si přejete reklamovat
  • 3. Způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
    • a. Výměnou zboží za nové zboží
    • b. Dárkovým poukazem v hodnotě reklamovaného zboží
    • c. Bankovním převodem na Vámi uvedené číslo účtu
Reklamované zboží spolu vyplněným formulářem nám zašlete  českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí reklamace.

 Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

 Jak je to s platbami při výměně a vrácení zboží?

Pokud zboží pouze vracíte, peněžní prostředky Vám zašleme na uvedené číslo účtu v průměru do 7 pracovních dnů od obdržení zásilky u nás, nejpozději však do 14 pracovních dnů.

Pokud žádáte o výměnu zboží, mohou nastat tyto možnosti:
  • Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – v tomto případě Vám rozdíl v ceně můžeme poukázat na Vaše číslo účtu nebo Vám e-mailem zašleme dárkový poukaz v hodnotě tohoto rozdílu. Pokud si přejete zaslat rozdíl v ceně na účet, uveďte, prosím, též číslo Vašeho účtu.

 Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce pelimart.cz, s kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.

 Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?

Obuv, kabelky nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit, zašlete českou poštou (ne kurýrní službou) spolu s vyplněným vratkovým / reklamačním formulářem na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2

 Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Ve vzácných případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.
Při komunikaci se zákaznickým centrem o Vaší objednávce si prosím připravte její číslo. Vaši objednávku tak vyhledáme rychleji a Váš požadavek se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

 Jak získat dárkový poukaz nebo slevový kupon?

Dárkové poukazy si můžete zakoupit přímo na našich stránkách v kategorii Dárkové poukazy. Aktuálně nabízíme poukazy v hodnotě 1000,00 Kč, 1 500,00 Kč a 2 500,00 Kč. Dárkové poukazy nebo slevové kupony zasíláme našim zákazníkům i během různých marketingových akcí, například prostřednictvím našeho Zpravodaje.
Pokud chcete dostávat informace o probíhajících akcích a slevách přímo do Vašeho emailu, stačí se zaregistrovat k odběru novinek. Hned, jak bude spuštěna nová akce, zašleme všechny podrobnosti o ní přímo do Vaší schránky.

 Jak použít dárkový poukaz nebo slevový kupon?

Pokud máte slevový kupon nebo dárkový poukaz, můžete jej uplatnit přímo v objednávkovém procesu. Kód kuponu je třeba zadat do políčka, které se nachází pod seznamem objednaného zboží ve Vašem košíku. Po potvrzení kuponu se celková částka sníží o hodnotu kuponu a následně dokončíte nákup.
Pokud se vám nedaří vložit platný kód kuponu do určeného políčka, kontaktujte nás:
  • telefonicky na čísle +420 277 278 663 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@pelimart.cz.
Kupony nelze platit při převzetí zboží od kurýra.

 Je možné použít v rámci jedné objednávky více než jeden kupón?

V rámci jedné objednávky je možné použít pouze jeden slevový kupón nebo dárkový poukaz.

© 2019 UNITED FASHION GROUP